Zestaw ćwiczeń i materiałów na zajecia rewalidacyjne z uczniem klas 1-3.
Propozycja 18 ćwiczeń do realizacji podczas zajęć wspierających wraz z materiałami do samodzielnego wydruku.
Rozwijanie:
– percepcji wzrokowej
– percepcji słuchowej
– koncentracji uwagi
– motoryki małej
– wypowiedzi ustnej i pisemnej
– funkcjonowania społecznego.
Propozycja: gra w memory, wyszukiwanie wyrazów na wskazaną głoskę, układanie sekwencji obrazkowej, kolorowanie, ćwiczenia grafomotoryczne, burza mózgów, mapa myśli, układanie obrazków w całość, parowanie obrazków + cieni.
31 kart pdf do samodzielnego wydruku.
Ostatnio przeglądane materiały
-
Pomysł na lekcję/karta pracy/stacje zadaniowe/notatki/ materiał do lekcji do tematu „Kanada-środowisko przyrodnicze, a rozwój rolnictwa” w pdf. W gratisie niekomercyjny scenariusz lekcji/pomysł na lekcję w programie genial.ly do edycji. Geografia 8. Dział „Ameryka”.
-
Pomysł na lekcję/karta pracy/stacje zadaniowe/notatki/ materiał do lekcji do tematu „Mechanizmy ewolucji” w pdf. W gratisie niekomercyjny scenariusz lekcji/pomysł na lekcję w programie genial.ly do edycji. Biologia 8. Dział „Ewolucja życia”.
-
Liść – Karta pracy
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
| Klasa/wiek | 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4 |
| Przedmiot | Inne |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | alfabet, canva, ćwiczenia, gra dydaktyczna, grafomotoryka, infografika, instrukcja, karta pracy, karty obrazkowe, kolorowanka, konspekt, konspektyzajęć, łamigłówki, narządy zmysłów, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, notatka graficzna, Pedagog specjalny, plansze, Rewalidacja, rozwój, sylaby, warsztaty, zadania, zadanie, zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź