CZASOWNIKI NIEREGULARNE- Znajdziesz tu:
– dwie tabelki do uzupełnienia (I – II – III forma – tłumaczenie) + schematy zmian,
– pierwsza tabelka: czasowniki, których 2 formy są takie same i zmieniają się wg schematu: I – II = III, przy czym I zakończona jest na ay|ell → a II i III kończy się na aid|old,
– druga tabelka: czasowniki, których 3 formy są różne i zmieniają się wg schematu: I → II/o_e → III/o_en,
– do każdej formy dołączony jest zapis fonetyczny,
– razem 13 czasowników nieregularnych,
– a także kod qr przekierowujący na stronę, gdzie znajdują się wyjaśnienia i propozycje zasad,
– handout śmiało może stać się plakatem do powieszenia w widocznym miejscu.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, czasownik, egzaminósmoklasisty, karta pracy, matura, plansze, poziom A1, poziom A2, poziom B1 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Together 5 Unit 8 – materiały dodatkowe
DZIEŃ NIEDŻWIEDZIA
Notatki okienkowe/stacje zadaniowe/notatki/notatki graficzne/karty pracy/sketchnotki „Przegląd i znaczenie roślin okrytonasiennych” „Rozpoznawanie roślin okrytonasiennych” w pdf. Biologia 5 dział „Różnorodność roślin”. 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź