Wirtualny escape room – „Opowieść wigilijna” Karola Dickensa

Materiał cyfrowy

Escape game inspirowana świąteczną opowieścią Karola Dickensa przenosi ucznia do opuszczonego londyńskiego domu nawiedzonego przez duchy. Misja polega na tym, że należy otworzyć zamknięte pomieszczenie i rozszyfrować hasło, które pozwoli wydostać się z przerażającego budynku. Aby tego dokonać, trzeba porozmawiać z tajemniczymi duchami i poznać historię Scrooge’a. W każdym momencie gry można zajrzeć do lektury, zwłaszcza że niektóre zadania wymagają naprawdę uważnej pracy z tekstem. Wersję demo gry można zobaczyć TU.

Plik pdf (6 stron) zawiera link do gry na platformie Genial.ly oraz podpowiedzi graficzne i odpowiedzi do wszystkich zadań.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 6
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

zagraj-w-polski

Nazywam się Agnieszka Ptasiewicz. Jestem polonistką z dwudziestoletnim stażem pracy, egzaminatorką i wielbicielką gamifikacji oraz nowoczesnych technologii w edukacji. Hobbystycznie tworzę wirtualne escape roomy. Zagrajcie ze mną w polski! 💛

 

 

Recenzje

  • Escape room

    Świetna praca! Polecam

    Dla 39 z 74 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • Napisz recenzję

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *