ABOUT ME 01
Co tu znajdziesz?
Planszówka
– to 38 kafelków – każdy z innym zagadnieniem,
– i 6 pól specjalnych, które podkręcą grę,
– a także kod qr przekierowujący na tę stronę – do wyjaśnień i propozycji zasad, które znajdują się poniżej.
Czego się nauczysz?
Przede wszystkim gra ma prowadzić do lepszego poznania się graczy i doskonalenia umiejętności mówienia. Zagadnienia na polach dotyczą ogólnych informacji o graczu, np. czego nigdy nie robi, jakie miejsce chce zwiedzić, czy co wybiera: pociąg czy samolot. Nie narzucają one konkretnej odpowiedzi i pozostawiają szerokie pole do ich interpretacji.
Co otrzymasz?
– bord = 1 plik, 1 str. PDF,
A przede wszystkim
– przejrzysty materiały,
– i pretekst do interakcji.
Jak grać?
a. Gracze rzucają kostką (lub jej alternatywą).
b. Przesuwają się po polach wyznaczoną ścieżką.
c. Odpowiadają 2-3 zdaniami na temat widniejący na danym polu.
d. Chyba, że jest to pole specjalne (w czarnym kolorze). Wówczas wykonują zawarte na nim polecenie.
e. Wygrywa gracz, który dotrze pierwszy do mety.
Jak inaczej wykorzystać?
a. Zamiast 2-3 zdań, można ustawić limit czasowy wypowiedzi, np. 1 min., ustawiając timer.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Angielski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | egzaminósmoklasisty, Gra, gra planszowa, matura, poziom A2, poziom B1, poziom B2, poziom C1 |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź