Zestaw służy kształtowaniu/wzmacnianiu umiejętności akceptowania swoich błędów. Materiał obejmuje:
- 20 kart zawierających krótki opis sytuacji oraz pytania mające na celu zidentyfikowanie błędu oraz znalezienie sposobu na rozwiązanie związanego z nim problemu.
- karty pracy, zawierające opis historii z kart. Zadaniem dziecka jest określenie błędu i zaznaczenie go wśród podanych. Kolejno wybranie i zaznaczenie najlepszego w tej sytuacji rozwiązania/sposobu naprawy popełnionego błędu.
- BŁĘDY i ich ROZWIĄZANIA do połączenia w pary. Można to zrobić poprzez stworzenie materiału na rzepy lub wycinanie i naklejanie pasujących do siebie par, bądź według własnego pomysłu.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
| Klasa/wiek | Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | burza mózgów, ćwiczenia, do zalaminowania, emocje, Gra, gra dydaktyczna, karta pracy, materiały dydaktyczne, Rewalidacja, rewalidacja i terapia ręki, rozwiązywanie konfliktów, Trening umiejętności społecznych, TUS, zadania, zestaw |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


„Hobbit” – lekcja w ciszy
Dobieranie reakcji do sytuacji- 20 nowych zdań z 3 opcjami do wyboru + klucz. Egzamin Ósmoklasisty – j. angielski
Together 5 Unit 4 – materiały dodatkowe
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź