Zestaw składa się z 20 kart przeznaczonych do pracy nad akceptacją własnych błędów. Każda karta zawiera krótki opis sytuacji oraz dwa pytania. Pytania mają na celu zidentyfikowanie błędu oraz znalezienie sposobu na rozwiązanie związanego z nim problemu.
Uzupełnienie zestawu stanowią karty pracy, zawierające opis historii z kart. Zadaniem dziecka jest określenie błędu i zaznaczenie go wśród podanych. Kolejno wybranie i zaznaczenie najlepszego w tej sytuacji rozwiązania/ sposobu naprawy popełnionego błędu.
Na koniec przygotowano BŁĘDY i ich ROZWIĄZANIA do połączenia w pary. Można to zrobić poprzez stworzenie materiału na rzepy lub wycinanie i naklejanie pasujących do siebie par, bądź według własnego pomysłu.
GALERIA |
|
Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
Klasa/wiek | Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | ćwiczenia, emocje, Rewalidacja, Trening umiejętności społecznych, TUS |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź