Brainy 5,unit 3, dodatkowe materiały do podręcznika, stopniowanie przymiotników

Materiał cyfrowy

Unlock the full potential of 'Brainy’

Materiał zawiera dodatkowe zadania do rozdziału 3 z podręcznika”Brainy 5″. Został stworzony z myślą o:

-ambitnych grupach w szkole

– korepetytorach lub nauczycielach uczących w szkołach językowych, którzy pracują z uczniami na co dzień uczącymi się z tego podręcznika w szkole- zajęcia można prowadzić praktycznie bez otwierania podręcznika!!! Uczeń ćwiczy zagadnienia ze szkoły, ale nie robi ćwiczeń z podręcznika i zeszytu ćwiczeń!!

Co znajduje się w środku:

Prezentacja nauczyciela (ponad 100 kolorowych slajdów), pdf dla ucznia (3 strony najważniejszych rzeczy z lekcji)  i dwa pliki, które po wydrukowaniu (16 str na 1) staną się dodatkowym handoutem dla uczniów (opcjonalnie);

W prezentacji:

– ćwiczenia utrwalające materiał z lekcji

– ćwiczenia rozszerzające materiał z podręcznika:

wprowadzenie do 'verb patterns’ na podstawie czytanki ze str. 35

utrwalenie funkcji językowych z rozdziałów 1-3

 

Jeśli podobają Ci się moje materiały, będzie mi miło jeśli dodasz komentarz.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 5
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 101 lub więcej
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

TheRedBus

Jestem nauczycielem z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem. Pracuję w liceum ogólnokształcącym, ale szkoła podstawowa też nie jest mi obca. Jestem egzaminatorem OKE zarówno maturalnym, jak i na egzaminie ósmoklasisty. Lata doświadczenia w nauczaniu oraz sprawdzaniu prac egzaminacyjnych sprawiają, że wiem jakie zagadnienia są naprawdę ważne w dłuższej perspektywie. Mam dwóch synów i głównie z myślą o nich tworzę moje materiały.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *