Zadaniem uczniów jest wykonanie wszystkich działań, a następnie zamalowanie pola z literką przy działaniu, którego wynik jest większy. Z pokolorowanych pól będzie możliwe odczytanie hasła.
Powodzenia!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


WIOSENNE LUPY
Teddy Bear Day
Gazetkowa „zrywka” – Znajdź się wśród życzliwych!
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź