Colors – english – gra w kolory
To mój pierwszy materiał – służy do gry w kolory na różne sposoby:
1) Drukujemy karty i kółka – laminujemy je. Wycinamy, kółka wkładamy do worka i dzieci razem z nauczycielem nazywają daną rzecz oraz nazywają kolor.
2) What’s missing? – można grać z samymi kartami koloru a można z kółeczkami. Zakrywamy je kartonikami, kubeczkami, ręką. Jedno zabieramy, resztę odkrywamy i pytamy: What’s missing?
3) Można wyciągać z worka karty kolorów pytając co to za kolor i poproszenie ucznia o znalezienie takiego przedmiotu w klasie: Bring me something ___ (yellow).
Możliwości jest wiele. Oby komuś sprawił radość i nauczył co nieco!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Przedszkole |
| Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | łamigłówki, zabawa |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


DZIEŃ JĘZYKA OJCZYSTEGO – frazeologizmy – ZWIĄZKI FRAZEOLOGICZNE – przysłowia – fiszki – 20 szt. kl. 4-8 – egzamin – powtórzenie- ćwiczenia – frazeologizmy 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź