Cykl 12 spotkań (scenariuszy) i bajek dla NIEŚMIAŁYCH dzieci klas podstawowych Pakiet o tematyce radzenia sobie z nieśmiałością, wstydliwością, strachem przed obroną oraz trudnościami w nawiązywaniu nowych relacji.
SPIS TREŚCI: Spotkanie 1: „Ja potrafię – pokonaj nieśmiałość!”
Spotkanie 2: „Siła słów – mówienie o swoich uczuciach”
Spotkanie 3: „Przełam lody – nawiązywanie nowych przyjaźni”
Spotkanie 4: „Odważ się być sobą – pewność siebie”
Spotkanie 5: „Nie bój się powiedzieć ‘nie’ asertywność”
Spotkanie 6: „Radzenie sobie ze strachem przed obroną”
Spotkanie 7: „Słuchaj i mów – komunikacja w relacjach”
Spotkanie 8: „Pokonaj wstyd – jak radzić sobie z odczuciem wstydu”
Spotkanie 9: „Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach”
Spotkanie 10: „Mój sposób na stres – techniki relaksacyjne”
Spotkanie 11: „Razem silniejsi – wsparcie w grupie”
Spotkanie 12: „Podsumowanie i manifest mojej odwagi”
Poniżej przedstawiam cykl 12 spotkań (scenariuszy) po 45 minut dla dzieci klas podstawowych. Tematyka dotyczy radzenia sobie z nieśmiałością, wstydliwością, strachem przed obroną oraz trudnościami w nawiązywaniu nowych relacji. Każdy scenariusz zawiera: 1. Opowiadanie społeczne – krótką historyjkę ilustrującą dany problem oraz trzy sposoby na jego rozwiązanie. 2.Ćwiczenia i zadania – propozycje gier, zadań ruchowych i manualnych, pogadanek oraz scenek sytuacyjnych. 3.Propozycje zachowania – wskazówki, jak zachować się w trudnych sytuacjach zarówno jako „ofiara” (czyli osoba mająca problem z nieśmiałością) oraz jako „sprawca” (czyli osoba, która np. nieświadomie utrudnia innym nawiązywanie relacji lub reaguje agresywnie)
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
| Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | asertywność, bajki, emocje, Godzina wychowawcza, konspekt, konspektyzajęć, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, opowiadanie, Pedagog specjalny, Rewalidacja, scenariusz, Trening umiejętności społecznych, TUS, Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 41 - 50 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


have got – czasownik „mieć”
Jesienna MANDALA – jesień – kolorowanka – biblioteka
SYMETRIA – kolorowanki – Dzień Matki, Wiosna 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź