Nie masz pomysłu na powtórzenie wiadomości z lektur z klas 4-6? Może przypadnie Ci do gustu gra wzorowana na Czarnych historiach.
Zasady są proste:
Dzielimy Uczniów na grupy. Zadaniem grupy jest odgadnąć, o jakie wydarzenie z lektury/ o jaką postać z lektury chodzi w zagadce.
Lektury:
1. Mity greckie
2. W pustyni i w puszczy
3. Hobbit, czyli tam i z powrotem
4. Kajko i Kokosz. Szkoła latania.
5. Akademia pana Kleksa
6. Opowieści z Narni
7. Chłopcy z placu broni
Przyjemnej zabawy!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Akademia Pana Kleksa, Chłopcy z Placu Broni, do zalaminowania, egzaminósmoklasisty, fiszki, Gra, gra dydaktyczna, gra planszowa, Henryk Sienkiewicz, Hobbit, jezykpolski, Kajko i Kokosz, lektury, lektury obowiązkowe, pisarze i poeci, quiz, sprawdzian, test, W pustyni i w puszczy, zadania, zadanie, zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 17 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | Wymagana znajomość treści lektury. |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Kupony na lekcje/konkursy/projekty
Mnożenie liczb dwucyfrowych i trzycyfrowych przez liczby jednocyfrowe
Gra planszowa o ekologii. Plansza. 40 pytań przyrodniczych. Zasady gry 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź