Czytanie ze zrozumieniem, układanie pytań

Materiał cyfrowy

Uczeń:

📝 czyta tekst,
układa i zapisuje 3–4 pytania na jego temat,
🔄 (opcjonalnie) wymienia się kartą z inną osobą i odpowiada na pytania kolegi/koleżanki.

 

Ćwiczenie rozwija czytanie ze zrozumieniem, formułowanie pytań i umiejętność pracy z tekstem.
Świetnie sprawdzi się na lekcjach, w parach lub jako aktywność w grupie.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Język polski
Dokumenty
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Magdalena

Jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej, terapeutką i pasjonatką alternatywnych form nauczania. W swojej pracy stawiam na kreatywność, uważność i zaangażowanie – zarówno dzieci, jak i swoje. Tworzę autorskie karty pracy, gry edukacyjne i pomoce, które pomagają uczniom uczyć się z radością i ciekawością. Na co dzień prowadzę również zajęcia rewalidacyjne oraz Treningi Umiejętności Społecznych (TUS), szczególnie dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz spektrum autyzmu. Dla nich także przygotowuję dostosowane materiały – przemyślane, wspierające rozwój i budujące poczucie sprawczości. Jestem autorką wielu innowacji pedagogicznych i chętnie dzielę się swoimi pomysłami z innymi nauczycielami. W pracy korzystam z narzędzi AI – traktuję je jako wsparcie, które pomaga rozwijać jeszcze bardziej twórcze rozwiązania. Jeśli szukasz materiałów, które są praktyczne, przemyślane i sprawdzone w pracy z dziećmi – dobrze trafiłaś/-eś! Zapraszam Cię również na mój profil na FB Młodzikowelove edu gdzie zobaczysz m.in jak moi uczniowie pracują z proponowanymi tutaj materiałami.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *