Czytanie znienacka. Gawęda trzecia. Kim jest interpretator?
Książka dla dzieci posiada zazwyczaj autora i ilustratora. Ale by książka zaczęła „żyć”, potrzebny jest jeszcze interpretator, czyli dorosły, który czyta dziecku. Czasami wystarczy książkę po prostu przeczytać, innym razem wpleść do czytania opowieść, a może nawet pominąć warstwę tekstową i z pomocą wyobraźni odczytać to, co ukryło się w ilustracjach. Zawsze należy „Patrzeć w górę” czyli na dziecko i jego reakcje. „Bajki filozoficzne. Jak żyć razem?” wyd. Muchomor
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | film |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Stacje zadaniowe do lektury „Dziady cz. II” A. Mickiewicza, 9 stacji
Icebreaker questions/Warm up – A2+/B1
Brainy 5 – Unit 8 – testy
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź