DRAWN TO GRAMMAR – REPORTED SPEECH
Wizualny przewodnik dla nauczycieli i uczących się języka angielskiego
Poznaj wyjątkowe rysowane notatki wizualne, które uczynią naukę mowy zależnej łatwą i przyjemną! Jasne schematy, kreatywne ilustracje i praktyczne wizulane wskazówki pomogą Twoim uczniom szybko opanować zasady cofnięcia czasu, różnicę między „said” a „told”, a także tworzenie rozkazów i pytań w mowie zależnej.
Idealne zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli – efektywność nauki gwarantowana! Zamów już dziś i sprawdź, jak można uczyć się języka angielskiego w inspirujący sposób! 📖✨
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Myślenie wizualne |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Angielski gramatyka, mowa zależna i niezależna, notatka graficzna |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 9 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Notatka syntetyzująca – jak ją napisać? KROK PO KROKU – prezentacja notatka wklejka
Bugs – nazwy owadów.
Dobieranie reakcji do sytuacji- nowy króciutki quiz+ KLUCZ 




Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź