DYKTANDA – CH ORAZ H – inspirowane Akademią Pana Kleksa – idealne dla klas 4-6!

Materiał cyfrowy

Nasz zestaw 2 dyktand inspirowanych „Akademią Pana Kleksa” to świetne narzędzie do nauki zasad ortograficznych, a przy tym wprowadzanie uczniów w magiczny klimat tej lektury!

🎯 Co znajdziesz w naszym produkcie?

1️⃣ Treść dyktanda – wzór poprawnych odpowiedzi do tradycyjnego dyktowania uczniom.
2️⃣ Dyktando z lukami – idealne dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub do samodzielnej pracy ze słownikiem ortograficznym.
3️⃣ Ćwiczenia do dyktanda – polegające na uzasadnieniu pisowni zaznaczonych wyrazów, dzięki którym uczniowie w praktyce utrwalą zasady pisowni „ch” i „h”.

💡 Zalety naszego produktu:

Nauka przez zabawę w magicznym świecie Pana Kleksa!
Gotowe materiały do druku – idealne do wykorzystania na lekcjach języka polskiego.
Praktyczne ćwiczenia, które wspierają rozwój umiejętności ortograficznych.

📄 Dyktanda dostosowane do różnych potrzeb:

Sprawdzają znajomość reguł ortograficznych „ch” i „h”.
Mogą być używane na lekcjach, jako praca domowa lub do samodzielnej nauki.

Dyktanda nie są odzwierciedleniem sytuacji z lektury. Treść stanowi jedynie odzwierciedlenie klimatu, stylu i osobowości bohaterów lektury.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 2
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica Treść dyktanda jest jednocześnie wzorem odpowiedzi dla dyktanda z lukami. Materiał nie zawiera odpowiedzi dotyczących zadania 3 - uzasadniania pisowni. Rekomendujemy pracę w połączeniu z teorią, aby poprawnie wykonać zadanie 3
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Czas aktywności zależy od wybranej metody pracy z tekstem. Materiał zawiera 3 różne możliwości: tradycyjne dyktowane dyktando, uzupełnianie luk lub uzasadnienie reguł ortograficznych zastosowanych w zaznaczonych wyrazach.

Kinga Frank

Jestem magistrą filologii polskiej. Pracuję jako polonistka w Szkole Podstawowej oraz prowadzę własną firmę edukacyjną. Wierzę, że to nauczyciel/nauczycielka wie najlepiej, jak chce uczyć i jak ma uczyć. Wolność w nauczaniu to wolność w kreowaniu siebie, a także materiałów, które mogą posłużyć innym. Kierując się tą zasadą, zapraszam Państwa do mojego świata :).

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *