Zadanie polega na rozwiązaniu działań na liczbach całkowitych (dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, potęgowanie).
Następnie zadaniem ucznia jest zsumowanie wyników poszczególnych działań, otrzymując tym samym numery pól, które należy zamalować w QR-kodzie.
Rozwiązaniem zadania jest otrzymanie ciekawostki po zeskanowaniu prawidłowo zamalowanego kodu.
Plik jest w formacie PDF.
Zapraszam po inne materiały dotyczące działań na liczbach całkowitych i wymiernych:
https://zlotynauczyciel.pl/downloads/potegi-i-pierwiastki-uzupelnianie-luk-ciekawostki-o-sloncu/
https://zlotynauczyciel.pl/downloads/dzialania-na-ulamkach-zwyklych-zaszyfrowani-wynalazcy/
Zagadki logiczne z QR-kodami:
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | dodawanie, dzielenie, Gra, gra dydaktyczna, kodowanie, kodowanka, kodyQR, matematyka podstawa, mnożenie, potęgi, potęgi i pierwiastki, zadania, zadanie |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź