Uczniowie podczas lekcji pracują w 4 grupach. Każda z nich dostaje przepis, gdzie ilości produktów zapisane są za pomocą wyrażeń arytmetycznych (działania na liczbach naturalnych, ułamkach zwykłych i dziesiętnych). Po rozszyfrowaniu potrzebnej ilości składników uczniowie mają za zadanie przygotować ciasto i upiec gofry zgodnie z wyliczonymi proporcjami. Do przeprowadzenie drugiej części lekcji niezbędne jest dostęp do gofrownicy, naczyń i potrzebnych produktów.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Działania na ułamkach zwykłych, liczby, ułamki, ułamki dziesiętne, ułamki zwykłe |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 90 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Urodziny- pomysł na zajęcia specjalistyczne dla dzieci ze SPE z dodatkami
Przesuwanie i przekształcanie wykresu funkcji: tajemniczy obrazek – WIELKANOCNA PISANKA. Projekt Math & Art.
NOTATKA – Prąd stały – fizyka 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź