Materiał zawiera interaktywną podróż po Krainach Matematyki, która łączy naukę z zabawą i rozwijaniem logicznego myślenia.
Uczniowie przemierzają sześć tematycznych krain: Ułamkistan, Procentopol, Figurogród, Logikalnię, Jednostkowo i Ujemnistan, rozwiązując zadania matematyczne i zdobywając kolejne klucze wiedzy.
Na końcu drogi czeka Mądrościowa Wieża – symbol matematycznego opanowania i wytrwałości. Dotarcie do niej oznacza, że odkrywca pokonał wszystkie wyzwania, opanował kluczowe umiejętności i może z dumą zakończyć swoją podróż po fascynującym świecie matematyki.
Taka forma karty pracy znakomicie sprawdzi się jako urozmaicenie codziennych zajęć, materiał powtórkowy lub angażująca forma pracy indywidualnej i zespołowej. Pobudza wyobraźnię, motywuje do działania i sprawia, że matematyka staje się prawdziwą przygodą.
Brak recenzji
Używamy plików cookie, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu, analizować ruch i personalizować treści. Wybierz, na co się zgadzasz.
Dowiedz się więcej