Egzamin Ósmoklasisty: rozumienie ze słuchu zadania otwarte z lukami

Materiał cyfrowy

Materiał zawiera 3 zadania otwarte na rozumienie ze słuchu, na wzór zadania numer 3 z arkusza egzaminacyjnego. Wszystkie zadania zostały napisane tak aby można było ich użyć przy okazji powtarzania  słownictwa z działu człowiek

Każde zadania zawiera polecenie oraz nagranie w trzech opcjach:

  • kod QR na stronie z zadaniem odsyłający do dysku Google
  • klikalna ikonka głośnika odsyłająca do dysku Google
  • plik MP3 w osobnym folderze

Dzięki takiemu rozwiązaniu, materiał można użyć zarówno z czasie lekcji, jak i zadać jako pracę domową/indywidualną.

Każde zadanie zawiera transkrypt w dwóch wersjach:

  • bez zaznaczonych zdań naprowadzających na odpowiedź
  • z zaznaczonymi zadaniami naprowadzającymi na odpowiedź

W materiale znajduje się oczywiście również klucz odpowiedzi do każdego zadania. Dodatkowo każde zadania opatrzone jest ilustracją, która można wykorzystać do opisywania obrazka lub zgadywania treści zadania przed jego wysłuchaniem.

W materiale znajduje się również prezentacja w formacie .pptx (PowerPoint) i Apple Keynote do wyświetlenia na tablicy multimedialnej dla całej klasy. W ten sposób jeśli nie chcemy drukować zadań możemy je jedynie wyświetlić 🙂 

Jeśli zadania Ci się spodobają, zaglądaj tu częściej, bo w planie są zadania na wszystkie sety leksykalne 🙂 

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 8
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio .mp3
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 17
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

montenglish

Jestem nauczycielem angielskiego od 20 lat, z tego 9 lat spędziłam pracując w placówce Montessori jako koordynator nauczania języka angielskiego, a w późniejszym czasie wicedyrektor szkoły. Moją pasją jest tworzenie materiałów inspirowanych pedagogiką Montessori, czyli takich, z którymi uczniowie mogą pracować samodzielnie bez pomocy nauczyciela. Dlatego większość moich pomocy ma zawartą w sobie kontrolę błędu, tak by uczniowie mogli samodzielnie sprawdzać swoje odpowiedzi. Dodatkowo zależy mi na tym by moje materiały były estetyczne, tak by zachęcały uczniów do sięgania po nie oraz aby angażowały różne zmysły.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *