Emocje mają ogromny wpływ na nasze codzienne życie, relacje i podejmowane decyzje. Czy młodzież potrafi je rozpoznawać, nazywać i skutecznie nimi zarządzać? Ta gra w formie escape roomu to dynamiczny sposób na zgłębienie świata emocji poprzez angażujące zagadki i wyzwania.
Podczas gry uczestnicy mierzą się z serią logicznych i kreatywnych wyzwań, które pomagają im lepiej zrozumieć emocje, ich przyczyny oraz sposoby radzenia sobie w różnych sytuacjach. Zadania wymagają współpracy, refleksji i analizy, dzięki czemu młodzież rozwija umiejętności komunikacyjne, społeczne i emocjonalne w praktyczny sposób.
Gra jest dostosowana do dwóch grup wiekowych – młodszej i starszej młodzieży – dzięki czemu można ją łatwo dopasować do poziomu uczestników. Świetnie sprawdzi się na lekcjach wychowawczych, zajęciach TUS, warsztatach psychologicznych, w świetlicach oraz podczas spotkań w grupach rówieśniczych. Nie wymaga specjalnego przygotowania – wystarczy pobrać, wydrukować i rozpocząć emocjonującą przygodę!
⏳ Czas rozgrywki: około 90-120 minut (w zależności od grupy i tempa pracy uczestników).
👥 Forma rozgrywki: małe grupy, pary lub indywidualnie – elastyczna formuła pozwala dostosować przebieg gry do potrzeb uczestników.
W skład zestawu wchodzi:
✔️ pełny scenariusz escape roomu,
✔️ zestaw zagadek i łamigłówek dotyczących emocji,
✔️ materiały do druku z kartami zadań i wskazówkami,
✔️ szczegółowa instrukcja dla prowadzącego.
To idealne narzędzie do rozwijania inteligencji emocjonalnej, komunikacji i umiejętności współpracy w grupie. Dzięki tej grze młodzież nie tylko lepiej zrozumie własne emocje, ale także nauczy się lepiej reagować w trudnych sytuacjach.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | emocje, Godzina wychowawcza, Gra, gra dydaktyczna, Trening umiejętności społecznych |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 41 - 50 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Dzień Kropki – gra „Wyturlaj Kropersa”
Wiosna 2 w 1 – materiał edukacyjny 1 i 2 jpg
DZIEŃ KROPKI – na języku polskim – karta pracy – kl.2-6 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź