Czy młodzież potrafi dostrzec swoje mocne strony? Czy wie, w czym jest naprawdę dobra i jak może wykorzystać swoje talenty w codziennym życiu? Ta gra w formie escape roomu to niezwykła przygoda, podczas której uczestnicy krok po kroku odkrywają swoje umiejętności, uczą się pracy w grupie i wzmacniają pewność siebie.
Zostali symbolicznie zamknięci w przestrzeni pełnej zagadek i wyzwań. Aby się wydostać, muszą wspólnie rozwiązać dziesięć łamigłówek, które prowadzą ich przez tematykę Wielkanocy oraz budowania samoświadomości. Nie jest to jednak typowa gra logiczna – każde zadanie skłania do refleksji nad własnymi talentami i pomaga spojrzeć na siebie z nowej perspektywy.
Escape room został zaprojektowany z myślą o młodzieży od 10. roku życia, ale sprawdzi się doskonale także wśród starszych uczestników, w tym w szkołach ponadpodstawowych. Poziom trudności można dostosować do grupy, co sprawia, że świetnie nadaje się zarówno na zajęcia TUS, jak i podczas lekcji wychowawczych, warsztatów czy spotkań rówieśniczych. To elastyczne narzędzie, które można rozgrywać w parach, zespołach lub indywidualnie, w zależności od potrzeb uczestników.
Rozgrywka trwa około 90–120 minut i nie wymaga skomplikowanych przygotowań. Wystarczy pobrać materiały, wydrukować karty zadań i wprowadzić grupę w historię. Uczestnicy mogą rozwiązywać zagadki w dowolnej kolejności, dostosowując tempo do swoich możliwości, a prowadzący pełni rolę przewodnika, który wspiera, podpowiada i czuwa nad przebiegiem gry.
Escape room „W poszukiwaniu naszych mocnych stron” to nie tylko świetna zabawa, ale także cenne doświadczenie, które pomaga młodzieży lepiej poznać siebie, dostrzec swoje atuty i uwierzyć we własne możliwości. To dynamiczny sposób na budowanie samooceny, rozwijanie umiejętności współpracy i odkrywanie, że każdy ma w sobie coś wyjątkowego.
Ostatnio przeglądane materiały
-
Chemia. Klasa 4, 5, 6, 7, 8. Symbole i nazwy pierwiastków chemicznych. Odczytywanie informacji z układu okresowego. Układanka. Tangram. Puzzle. Dzień liczby PI.
-
Prezentacja multimedialna w power point „Samożywność”. Biologia 5. Dział „Budowa i czynności życiowe organizmów”. Materiał wykonany na podstawie podręcznika z wydawnictwa Nowa Era – nowość 2024/2025.
-
NAUKA CZYTANIA DLA DZIECI SŁABOWIDZĄCYCH. KRÓTKIE CZYTANKI.
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ebook, escaperoom, Trening umiejętności społecznych, wielkanoc |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 41 - 50 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź