Drodzy Autorzy i Klienci,
Właśnie wystartowaliśmy na nowej stronie, co było dla nas dużym wyzwaniem.
Jeśli zauważycie, że jakaś funkcjonalność działa nieprawidłowo, śmiało zgłaszajcie to na adres admin@zlotynauczyciel.pl.
Postaramy się rozwiązać to najszybciej, jak to możliwe.
treningu funkcji wzrokowych, słuchowych oraz pamięci.
Zawartość:
2 plansze z dużymi gąsienicami
6 kart z gąsieniczkami “dziećmi” 2-elementowymi
4 karty z gąsieniczkami “dziećmi” 3-elemtowymi
48 kart – kółeczek układania gąsienic (samogłoski oraz sylaby z P-M-B-L-F-W
Przykładowe zabawy:
Terapeuta układa dużą gąsienicę, a następnie dziecko układa małe gąsieniczki “dzieci” – każda mała gąsieniczka składa się z dwóch (lub trzech) kolejnych kółeczek dużej (obrazek). Potem czytamy, jak nazywają się małe gąsieniczki
Terapeuta układa dużą gąsienicę – dziecko na swojej planszy odwzorowuje, a następnie czyta kolejne sylaby/samogłoski z odwzorowanej gąsienicy (przetwarzanie lewopółkulowe)
Dziecko układ gąsieniczkę wg instrukcji słownej terapeuty (percepcja słuchowa)
Dziecko odwzorowuje gąsieniczkę ułożoną przez terapeutę, ale z pamięci (terapeuta zakrywa ułożoną przez siebie gąsienicę) (pamięć wzrokowa)