To błyskawiczna zabawa, w której uczniowie mają 5 sekund, by odpowiedzieć na pytanie:
„Wymień 3…” – i podać trzy elementy z lektur, motywów, epok, bohaterów itd.
Co ćwiczymy?
✔️ znajomość lektur obowiązkowych i uzupełniających
✔️ kluczowe motywy i epoki
✔️ bohaterów, autorów i tytuły
Gra sprawdzi się jako powtórka bieżącego materiału, ale także przed maturą.
Zawartość gry to aż 104 karty, które obejmują treści z listy lektur obowiązkowych.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Bolesław Prus, dwudziestolecie międzywojenne, edukacja zdalna, Gra, gra dydaktyczna, Henryk Sienkiewicz, historia literatury, Jan Kochanowski, jezykpolski, Juliusz Słowacki, lektury, lektury obowiązkowe, MłodaPolska |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 13 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Praca i moc prądu elektrycznego z QR kodami
Ortografia i interpunkcja – na chwilę przed egzaminem
Zadania egzaminacyjne – „Dziady” cz. II Adam Mickiewicz – widmo złego pana, charakterystyka, egzamin ósmoklasisty, halloween 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź