Cel gry: Rozwijanie umiejętności matematycznych, logicznego myślenia, pracy zespołowej oraz kreatywności poprzez rozwiązywanie zadań matematycznych ukrytych pod kodami QR rozsianych po terenie szkoły/parku.
Przebieg gry: Nauczyciel dzieli uczniów na grupy. Każda grupa otrzymuje wskazówki na czym polega gra. Zadaniem uczniów jest odnalezienie kodów QR, zeskanowanie ich i rozwiązanie ukrytych pod nimi zadań matematycznych.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Grywalizacja na matematyce, liczby całkowite, matematyka podstawa |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 11 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Zestaw chemia klasa 7 – pomoce dydaktyczne
Gazetka – Boże Narodzenie – tradycje i zwyczaje
Polonistyczne stacje zadaniowe. Ortografia, części mowy, środki stylistyczne. 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź