Cel gry: Rozwijanie umiejętności matematycznych, logicznego myślenia, pracy zespołowej oraz kreatywności poprzez rozwiązywanie zadań matematycznych ukrytych pod kodami QR rozsianych po terenie szkoły/parku.
Przebieg gry: Nauczyciel dzieli uczniów na grupy. Każda grupa otrzymuje wskazówki na czym polega gra. Zadaniem uczniów jest odnalezienie kodów QR, zeskanowanie ich i rozwiązanie ukrytych pod nimi zadań matematycznych.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7 |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Grywalizacja na matematyce, liczby całkowite, matematyka podstawa |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 11 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź