Wprowadzając czas Present Perfect, sporo czasu poświęcam również na utrwalenie czasowników nieregularnych.
Przygotowałam więc karty, które łącza te dwie kwestie.
✔️uczeń odmienia czasownik
✔️tworzy pytanie w czasie Present Perfect i zadaje je kolejnemu uczniowi
Proste, ale skuteczne ?♀️
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | plansze, prezentacja, znizka30 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Sketchnotka – notatka „Rodzaje reakcji chemicznych” wykonana w power point do edycji. Chemia 7, „Ważne prawa”
Wykreślanka – wprowadzenie litery g
ZAPRASZAMY DO BIBLIOTEKI – biblioteka – gazetka – zalety biblioteki – cytaty – wersja 2
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź