Porównanie dwóch kolejnych czasów – Past Simple i Past Continuous.
Cytując klasyka „Jak do tego doszło ? nie wiem…” ? z tą różnicą, że zadaniem uczniów będzie jednak spróbować opisać, jak doszło do sytuacji na obrazku.
Materiał idealny do wyświetlenia na lekcji zdalnej, przeznaczony dla młodzieży i dorosłych.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | notatka graficzna |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Edukacja Zdrowotna- PREZENTACJA- NATURA MA ZNACZENIE- JAK KONTAKT Z PRZYRODĄ WSPIERA ZDROWIE I UCZY ODPOWIEDZIALNOŚCI – kl 6- 14 SLAJDÓW PDF
Recenzje
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź