Dzięki innowacji pedagogicznej „Każdy inny, wszyscy ważni” uczniowie poznają osoby, które są godne naśladowania. Ich działania mogą stanowić inspirację dla młodych ludzi. Nasza innowacja promuje inkluzywność, tolerancję i pozytywny obraz osób z niepełnosprawnościami.
Zawarte w publikacji propozycje zajęć wraz z kartami pracy mogą pomóc w prowadzeniu wartościowych zajęć świetlicowych, rozwijających zainteresowania lub godzin wychowawczych. Karty pracy są propozycją prowadzenia zajęć, które można modyfikować. Nikt i nikt nie zastąpi prowadzącego. Innowacja prowadzona jest indywidualnie, nie są wymagane sprawozdania i wykonywanie terminowych zadań. Innowację wprowadzamy w dowolnym czasie w roku szkolnym.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Świetlica |
| Klasa/wiek | 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5 |
| Przedmiot | Edukacja społeczna |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | dyskryminacja, emocje, Godzina wychowawcza, inność, karta pracy, kodowanka, kolorowanka, konspekt, konspektyzajęć, pomocedydaktyczne, zadania |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Klasa 6 – Wulkany i trzęsienia Ziemi na Islandii – prezentacja
Agencja Detektywistyczna Integers. Matematyczne wyzwanie – liczby całkowite (dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie liczb całkowitych).
Czy proponowana innowacja może zostać wykorzystana w 100 procentach w SP . Martwi mnie trochę tytuł, gdyż jest bardzo podobny do projektu ogólnopolskiego i czy nikt się nie czepi.