Ja mam, kto ma – powtórzenie wzorów geometrycznych (również tych, wynikających z twierdzenia Pitagorasa) przydatnych w obliczeniach dotyczących graniastosłupów i ostrosłupów. Zestaw dwudziestu kart.
Zasady:
Rozdajemy karty między uczniów. Wybieramy ucznia, który zaczyna zabawę – ma przeczytać tylko dolną część karty (kto ma?). Pozostali uczniowie słuchają i sprawdzają, czy mają szukany wzór na swojej karcie – uczeń, który posiada kartę z szukanym wzorem odczytuje górną część karty, objaśnia znaczenie symboli we wzorze, a następnie odczytuje dolną część karty (Kto ma?) itd. aż wrócimy do pierwszego ucznia. Grę można powtarzać wielokrotnie i np. mierzyć czas stoperem, aby motywować klasę do skupienia uwagi.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 8 |
| Przedmiot | Wychowanie do życia w rodzinie |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Figury geometryczne, gra dydaktyczna, Graniastosłupy, wzór |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 5 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


PLAN LEKCJI
Wstępne umiejętności na chemię
Czytam wyrazy, rozpoznaję obrazki
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź