Scenariusz lekcji – Jak interpretować wyniki morfologii krwi – dla klasy 7.
[Układ krwionośny] [Budowa i funkcja krwi] [Choroby układu krwionośnego]
Materiał zawiera:
1. prezentację – którą nauczyciel może wyświetlić uczniom lub wydrukować, będzie ona pomocna podczas wykonywanego zadania.
2. 5 wyników krwi do interpretacji przez uczniów.
Pacjent A – anemia, Pacjent B – małopłytkowość, Pacjent C – zdrowy/ po przebytej infekcji, Pacjent D – z podejrzeniem białaczki, Pacjent E – z alergią lub infekcją pasożytniczą
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 7 |
Przedmiot | Biologia |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | .jpg |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | budowa i fizjologia człowieka, organizm człowieka, stan zdrowia i choroby, układ krążenia |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 11 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź