Scenariusz lekcji – Jak interpretować wyniki morfologii krwi – dla klasy 7.
[Układ krwionośny] [Budowa i funkcja krwi] [Choroby układu krwionośnego]
Materiał zawiera:
1. prezentację – którą nauczyciel może wyświetlić uczniom lub wydrukować, będzie ona pomocna podczas wykonywanego zadania.
2. 5 wyników krwi do interpretacji przez uczniów.
Pacjent A – anemia, Pacjent B – małopłytkowość, Pacjent C – zdrowy/ po przebytej infekcji, Pacjent D – z podejrzeniem białaczki, Pacjent E – z alergią lub infekcją pasożytniczą
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7 |
| Przedmiot | Biologia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | budowa i fizjologia człowieka, organizm człowieka, stan zdrowia i choroby, układ krążenia |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 11 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


100 szybkich zabaw na TUS
Praca, moc, energia – fizyka, klasa 7
Kalendarz samopoczucia 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź