Pomysł na to, jak poradzić sobie ze zmianami dotyczącymi omawiania „Quo vadis”. Moi uczniowie nie będą czytać całej powieści, jednak sporą jej część. Pomoże im chronologiczny spis fragmentów z pytaniami pomocniczymi, na które mają sobie odpowiadać podczas czytania. Tematy, które będą omawiane w klasie to przede wszystkim: przemiana Winicjusza, rządy Nerona, chrześcijanie a poganie.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Quo vadis |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Czas potrzebny na przeczytanie fragmentów lektury. |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź