Słowa nam umykają…
Czasem zdarza się, że nie pamiętamy nazwy przedmiotu albo mamy ją na końcu języka. To uczucie znane wielu z nas, zwłaszcza gdy posługujemy się językiem ojczystym, a tym bardziej, gdy próbujemy to zrobić w języku obcym.
Dlatego proponuję serię ćwiczeń dla starszych klas szkoły podstawowej, które pomogą lepiej opisywać przedmioty, nawet jeśli nie pamiętamy ich nazwy. Celem jest zwiększenie pewności siebie w posługiwaniu się językiem podczas opisywania rzeczy codziennego użytku. Mam nadzieję, że te ćwiczenia przyniosą korzyści i sprawią, że opisywanie przedmiotów stanie się łatwiejsze.
Materiał zawiera:
– warm up – powtórka, jak opisywać przedmioty
– krzyżówka
– What is it? praca w parach – odgadywanie nazw z pomocą 3 wskazówek.
– praca w parach – odgrywanie scenek w sklepie
Prezentacja dla nauczyciela + karty pracy do druku.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | angielski słownictwo, ćwiczenia, poziom A2, poziom B1 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Podziękowania do druku
Egzaminacyjne zadania – zdania złożone – egzamin ósmoklasisty z polskiego – E8
Karty Pracy Dbamy o Emocje TUS Trening umiejętności społecznej, Psycholog szkolny
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź