Na karcie pracy znajduje się 6 kodów QR, pod którymi znajdują się ukryte grafiki AR. Uczeń najeżdża na pierwszy kod (np. przy pomocy telefonu) i ukazuje mu się obrazek w postaci cyfr: 3490. Na dole karty znajduje się kilka określeń i wybiera jedno pasujące do obrazka (minimalna krajowa). Obok wypisuje swoje skojarzenia na ten temat. Obrazek z napisem WEDDING pasuje do słowa „darowizna” (podatek od prezentów z wesela). I tak kolejno: dom -> podatek od nieruchomości, samochód -> akcyza, bank banków -> NBP, człowiek i portale społecznościowe -> poszukiwanie pracy (np. na całym świecie przy użyciu Internetu).
Można omówić trudniejsze tematy ekonomiczne w sposób kreatywny 🙂
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Zajęcia kreatywne |
Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Podstawy przedsiębiorczości |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | edukacja zdalna, karta pracy, karty obrazkowe, kodyQR, pomocedydaktyczne, rozwój nauczyciela, zabawa, zadania, zadanie |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź