Zestaw ‘’Czuję-emocje’’ składa się z 54 kart z opisem prostych sytuacji oraz 54 żetonów.
Celem ćwiczenia jest nabycie umiejętności rozpoznawania, nazywania i określania przyczyny emocji drugiej osoby w różnych kontekstach sytuacyjnych.
Wykorzystanie kart:
- Rozkładamy karty i żetony.
- Dziecko/nauczyciel czyta historyjkę.
- Dziecko: określa, jak czuje się bohater, podaje przyczynę odczuwanej przez niego emocji, kładzie żeton pod nazwą wybranej emocji.
- Możemy również zapytać dziecko, jak ono czułoby się w takiej sytuacji.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
| Klasa/wiek | 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | emocje, Gra, gra dydaktyczna, karty obrazkowe, metody aktywne, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Rewalidacja, Trening umiejętności społecznych, TUS, zestaw |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 12 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Witajcie w szkole – girlanda
Gazetka „Matematyka wokół nas”
Gramatyczny motylek – CZĘŚCI MOWY – gramatyka – wiosna – karta pracy – czasownik – rzeczownik – przymiotnik – ćwiczenia redakcyjne – KOLOROWANKA + odpowiedzi
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź