Karty podarunkowe DIY. Lista materiałów. Pomysły na karty. Przykłady gotowych kart. Karty krok po kroku.

Materiał cyfrowy

To kreatywny przewodnik, który łączy zabawę z nauką. Dzięki szczegółowym instrukcjom, inspirującym przykładom i jasnym wskazówkom dzieci, uczniowie oraz nauczyciele mogą stworzyć własne, ręcznie wykonane kartki na każdą okazję.

Ręcznie wykonane kartki to wyjątkowy sposób na wyrażenie emocji, rozwijanie zdolności manualnych i kreatywności. W zestawie znajdziesz:

  • Propozycje tematycznych kart (świąteczne, bajkowe, zabawkowe).
  • Listę niezbędnych materiałów.
  • Instrukcje krok po kroku.
  • Przykłady gotowych projektów.

Cechy produktu:

  • Idealne dla dzieci, rodzin i nauczycieli na zajęcia plastyczne.
  • Łączy zabawę z nauką cierpliwości i precyzji.
  • Bogato ilustrowany w przyjaznym stylu flat design z pastelowymi kolorami.

Podaruj kreatywność i zainspiruj się do stworzenia wyjątkowych pamiątek! Idealny pomysł na warsztaty, lekcje plastyki lub rodzinne wieczory.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Plastyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 7
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 90 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

dlanauczycielki

Moje doświadczenie oraz pasja do edukacji przekładają się na wysoką jakość tworzonych materiałów, które cieszą się uznaniem zarówno wśród nauczycieli, jak i uczniów. Staram się, aby moje produkty były praktyczne, nowoczesne i wspierały kreatywność w procesie nauki.

Prywatnie interesuję się nowoczesnymi metodami nauczania, technologiami edukacyjnymi oraz projektowaniem graficznym. Dzięki temu stale się rozwijam i wprowadzam nowe pomysły do swojej pracy.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *