Karty pracy Bugs team 3 Unit 4

Materiał cyfrowy

Karty pracy do podręcznika Bugs Team 3 – Unit 4 to zestaw materiałów dydaktycznych, które uzupełniają treści zawarte w podręczniku. Są idealne zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów, ułatwiając utrwalanie wiedzy i rozwijanie kluczowych umiejętności językowych.

Opis produktu:

  • Tematyka: Obejmuje treści z Unit 4 podręcznika Bugs Team 3, takie jak słownictwo, gramatyka oraz praktyka językowa .
  • Rodzaje ćwiczeń:
    • Łączenie obrazków z wyrazami
    • Wypełnianie luk w zdaniach
    • Dopasowywanie zdań do ilustracji
    • Krótkie dialogi do uzupełnienia
    • Kolorowanki i zadania manualne (dla młodszych uczniów

Korzyści:

  • Utrwala kluczowe zagadnienia leksykalne i gramatyczne.
  • Pomaga uczniom w lepszym zrozumieniu materiału z podręcznika.
  • Idealne jako prace domowe, dodatkowe materiały do lekcji lub ćwiczenia powtórkowe.
  • #bugsteam3 #angielski #jobs #dailyroutines
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 3, Klasa 4
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 12
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 90 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

GMorningEnglish

GMorning! Nazywam się Radek i jestem lektorem języka angielskiego w GMorning!English.Od 15 lat zajmuję się nauczaniem a od czterech lat tworzę pomoce do nauki angielskiego.W swoich materiałach podchodzę do nauczania całościowo. Uczeń otrzymuje teorię napisaną w przystępny sposób, którą następnie może wykorzystać w różnorodnych zadaniach. Ponadto zawsze umieszczam różne ćwiczenia konwersacyjne.A wszystko to tworzę w przejrzysty i kolorowy sposób:)Wiele moich gramatycznych ebooków świetnie sprawdzi się u uczniów będących w edukacji domowej podczas samodzielnej nauki.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *