Obszary i obiekty chronione– prezentacja – 12 slajdów zawierających treści, grafiki, schematy ułatwiające wyjaśnienie omawianych na lekcji treści. Slajd pierwszy zawiera ogólny cel lekcji oraz kryteria do celu, slajd ostatni powtórzenie w formie prawda/ fałsz. Prezentacja spójna z podręcznikiem NE Puls życia z którego korzystam. Prezentacja do edycji, możesz ją modyfikować według własnych potrzeb. Zagadnienia dodatkowe możesz pominąć.
Prezentacja przygotowana zgodnie z aktualną wiedzą biologiczną na podstawie Biologii Campbella i innych źródeł. Grafiki wykorzystane w prezentacji pochodzą z legalnych źródeł
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4 |
| Przedmiot | Przyroda |
| Dokumenty | .pptx |
| Pliki graficzne | .jpeg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | prezentacja |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 12 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Wyprawa na Mont Everest – zadania pod klasę 1 – Światowy Dzień Matematyki
Muchy/protony/elektrony/powłoki elektronowe/elektrony walencyjne. Budowa pierwiastka chemicznego a jego położenie w układzie okresowym pierwiastków. Chemia 7
Like, be like, look like
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź