Kodowanie – liczby ujemne ( mnożenie i dzielenie )
Zadaniem uczniów jest prawidłowe wykonanie wszystkich zadań. Otrzymany wynik należy odnaleźć w przygotowanej przeze mnie kratownicy, a następnie pomalować to pole według schematu znajdującego się przy działaniu. Poprawne wykonanie całego zadania odkryje tajemniczy rysunek ?
Zestaw zawiera kartę pracy + rozwiązanie ?
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | kodowanie, liczby, potęgi |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


PARY BOHATERÓW LITERACKICH – lektury kl.7-8 – 128 fiszek – fiszki – walentynki – związki frazeologiczne – frazeologizmy – przysłowia – egzamin – powtórka
Drgania i fale – krzyżówka podsumowująca wiadomości.
Zabawa typu kółko krzyżyk – gra ortograficzna
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź