Przygotowana przeze mnie gra dydaktyczna ”Kto następny? – Wzory sumaryczne soli” powstała z myślą o aktywnym ćwiczeniu umiejętności zapisywania i odczytywania wzorów sumarycznych soli kwasów nieorganicznych. Można ją wykorzystać do pracy z całą klasą albo w mniejszych grupach.
Przed przystąpieniem do zabawy proszę rozciąć przygotowany materiał wzdłuż przerywanych linii. Dla zachowania trwałości pomocy zachęcam do zalaminowania lub naklejenia na drewniane patyczki poszczególnych pasków z zadaniami.
Rozdajemy potasowane paski z zadaniami wśród uczniów. Osoba mająca pasek ze słowem „Start” wykłada go na stolik/podłogę i głośno odczytuje umieszczone obok zadanie. Każdy z uczestników zabawy sprawdza, czy ma właściwy zapis na swoich paskach. Jeśli tak, kładzie go poniżej odczytując kolejne zadanie. Gra kończy się, kiedy zostanie położony pasek z napisem „Finito”.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Chemia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | gra dydaktyczna, sole, wzór |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Dodawanie ułamków zwykłych i dziesiętnych – TYLKO POSTAĆ DZIESIĘTNA/ KARTY PRACY kl.5 – kl.6 PDF + ROZWIĄZANIA
Sketchnotka – notatka „Pochodzenie człowieka” wykonana w power point do edycji. Biologia 8; „Ewolucja życia”
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź