1. Ja mam – kto ma (słowniczek pojęć dot. rynku).
2. Argumenty za i przeciw podwyżce kieszonkowego.
3. Propozycja wykorzystania argumentów dot. podwyżki kieszonkowego w liście prywatnym/e-mailu do rodziców.
4. Propozycja wykorzystania argumentów za i przeciw podwyżce kieszonkowego w oksfordzkiej debacie.
5. Taboo sprawdzające wiedzę z przeczytanej książki.
6. Drzewko decyzyjne – Co zrobić, aby więcej zaoszczędzić? (na podstawie książki)
7. Przykładowy plan finansowy oszczędzania roczny, miesięczny (na każdy miesiąc) i tygodniowy.
33 strony materiałów
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | .jpg |
Pliki wideo | .m4v (MPEG-4) |
Pliki audio | |
Download Tag | aparat ruchu, czytanie, Godzina wychowawcza, gra dydaktyczna, Ja mam... Kto ma..., jezykpolski, lektury, list, pieniądze, planer |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 31 - 40 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź