1. Ja mam – kto ma (słowniczek pojęć dot. rynku).
2. Argumenty za i przeciw podwyżce kieszonkowego.
3. Propozycja wykorzystania argumentów dot. podwyżki kieszonkowego w liście prywatnym/e-mailu do rodziców.
4. Propozycja wykorzystania argumentów za i przeciw podwyżce kieszonkowego w oksfordzkiej debacie.
5. Taboo sprawdzające wiedzę z przeczytanej książki.
6. Drzewko decyzyjne – Co zrobić, aby więcej zaoszczędzić? (na podstawie książki)
7. Przykładowy plan finansowy oszczędzania roczny, miesięczny (na każdy miesiąc) i tygodniowy.
33 strony materiałów
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | .m4v (MPEG-4) |
| Pliki audio | |
| Download Tag | aparat ruchu, czytanie, Godzina wychowawcza, gra dydaktyczna, Ja mam... Kto ma..., jezykpolski, lektury, list, pieniądze, planer |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 31 - 40 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Samożywność, cudzożywność, oddychanie organizmów
Ryby – zadania do samodzielnej pracy uczniów
Otrzymywanie soli wklejka 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź