Lektura dodatkowa, klasa 3, klasa 4, klasa 5, Julek i dziura w budżecie, ja mam, kto ma, taboo, drzewko decyzyjne, debata oksfordzka, edukacja finansowa, oszczędzanie

Materiał cyfrowy

1. Ja mam – kto ma (słowniczek pojęć dot. rynku).

2. Argumenty za i przeciw podwyżce kieszonkowego.

3. Propozycja wykorzystania argumentów dot. podwyżki kieszonkowego w liście prywatnym/e-mailu do rodziców.

4. Propozycja wykorzystania argumentów za i przeciw podwyżce kieszonkowego w oksfordzkiej debacie.

5. Taboo sprawdzające wiedzę z przeczytanej książki.

6. Drzewko decyzyjne – Co zrobić, aby więcej zaoszczędzić? (na podstawie książki)

7. Przykładowy plan finansowy oszczędzania roczny, miesięczny (na każdy miesiąc) i tygodniowy.

33 strony materiałów

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo .m4v (MPEG-4)
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 31 - 40
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

dodatkowo-na-polski

Jestem polonistką, doradcą zawodowym, a także wykładowcą na uczelni. Staram się prowadzić lekcje aktywnie z pomocą różnych materiałów dydaktycznych i nowych technologii. Przede wszystkim tworzę materiały do współczesnych książek, które warto zaproponować uczniom jako dodatkową lekturę podczas pracy na lekcji.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *