Lektury 7-8 – zestaw grywalizacyjny

Materiał cyfrowy

W zestawie 20% taniej!

Proponuję zestaw materiałów bazujących na gamifikacji i innych metodach aktywizujących. Obejmuje on niemal wszystkie lektury obowiązkowe z klas 7-8 SP. Zawiera następujące materiały (kliknij na poniższe linki, aby dowiedzieć się więcej):

wirtualny escape room na motywach „Balladyny”

kartkówkę odwróconą oraz stacje zadaniowe dotyczące „Dziadów” cz. II

wirtualny escape room na motywach „Kamieni na szaniec”

wirtualny escape room na motywach „Małego Księcia”

wirtualny escape room na motywach „Opowieści wigilijnej”

grę dydaktyczną na motywach „Oskara i pani Róży”

wirtualny escape room na motywach „Pana Tadeusza”

– grę dydaktyczną na motywach „Quo vadis” (pytania i karty do gry)

wirtualny escape room na motywach „Zemsty”

– wirtualny escape room podsumowujący znajomość lektur z klas 7-8 (gratis)

stacje zadaniowe dotyczące życia i twórczości Adama Mickiewicza („Świtezianka”, „Śmierć Pułkownika”, „Reduta Ordona”, „Stepy akermańskie”)

innowację „Lekturowe granie” (pełna dokumentacja wraz z podsumowaniem i ankietami), którą łatwo przystosować do własnych potrzeb [np. użycia zawartych w tym zestawie gier w czasie zajęć języka polskiego].

Kategorie ogólne NOWOŚĆ! Zestawy na cały rok szkolny
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *