Wirtualny escape room – „Opowieść wigilijna” Karola Dickensa

Materiał cyfrowy

Escape game inspirowana świąteczną opowieścią Karola Dickensa przenosi ucznia do opuszczonego londyńskiego domu nawiedzonego przez duchy. Misja polega na tym, że należy otworzyć zamknięte pomieszczenie i rozszyfrować hasło, które pozwoli wydostać się z przerażającego budynku. Aby tego dokonać, trzeba porozmawiać z tajemniczymi duchami i poznać historię Scrooge’a. W każdym momencie gry można zajrzeć do lektury, zwłaszcza że niektóre zadania wymagają naprawdę uważnej pracy z tekstem. Wersję demo gry można zobaczyć TU.

Plik pdf (6 stron) zawiera link do gry na platformie Genial.ly oraz podpowiedzi graficzne i odpowiedzi do wszystkich zadań.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , ,
Instrukcja

zagraj-w-polski

Jestem polonistką z dwudziestoletnim stażem pracy, egzaminatorką i wielbicielką gamifikacji oraz nowoczesnych technologii w edukacji. Nałogowo tworzę wirtualne escape roomy.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *