Gra dydaktyczna typu JA MAM. KTO MA? z tematu DEFINICJA LOGARYTMU dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
Gra zawiera 18 różnych przykładów obliczania logarytmów z definicji. Podczas gry uczniowie utrwalają poprawny sposób odczytywania symbolu logarytmu oraz ćwiczą obliczanie „w głowie” prostych logarytmów.
Grę możesz zastosować zarówno po wprowadzeniu definicji logarytmu, jak i podczas powtórzenia wiadomości.
Kupując grę otrzymujesz plik .PDF zawierający:
- różne wersje kolorystyczne kart wykorzystywanych w grze (czarno-biała, odcienie szarości, niebieska),
- wersje kart z zaokrąglonymi rogami i bez,
- listę 18 przykładów,
- rozwiązania 18 przykładów,
- zasady gry.
Po zakupieniu produktu należy samodzielnie wydrukować grę i wyciąć karty wchodzące w skład gry. Warto również zalaminować karty, aby posłużyły więcej niż jeden raz.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | funkcja logarytmiczna, Gra, Ja mam... Kto ma..., logarytmy, Magda34 |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Recenzje
By Julia on
Może i logarytmy nie stają się dla uczniów prostsze, ale na pewno ciekawsze w obliczaniu! 🙂
Dla 51 z 109 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź