Zastanawiasz się, jak uatrakcyjnić lekcje o „Balladynie”? Trafiłeś/ trafiłaś w dobre miejsce. W załączniku plansze, ilustrujące zbrodnie głównej bohaterki dramatu i jej wspólnika. Na każdej z planszy oprócz rysunków nawiązujących do zbrodni, znajduje się jedna ilustracja pełniąca rolę tzw. zmyłki. Zadaniem uczniów jest scharakteryzować mordercę, a także rozpoznać dowody zbrodni i uargumentować ich związek ze zbrodniarzami. Miłej zabawy!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | canva, ćwiczenia, egzaminósmoklasisty, Gra, gra dydaktyczna, gra planszowa, Juliusz Słowacki, karta pracy, karty obrazkowe, łamigłówka, lektury, lektury obowiązkowe |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 8 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Gazetka szkolna, ozdoba- Ferie świąteczne, zima/na korytarz/świetlicę, do klas/możliwość własnej aranżacji
10 zasad aktywnej komunikacji – PREZENTACJA na godzinę wychowawczą – Pokaż dzieciom/młodzieży jak efektywnie komunikować się ze sobą!
Trimino – Liczby rzymskie do 20
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź