Program z pomysłami, celami i tematami do zajęć rewalidacyjnych dla dzieci w edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej, podstawowej i ponadpodstawowej!
Każde dziecko jest inne, jednak na podstawie orzeczenia możesz skorzystać z naszych gotowych celów i porad, a następnie dopasować je do swojego dziecka i stworzyć program zajęć! My dajemy Ci pomysły i cele, a Ty dopasowujesz je do swoich potrzeb.
Jak korzystać z NARZĘDZIOWNIKA?
- Przeczytaj orzeczenie swojego ucznia i zapisz, jakie sfery wymagają usprawnienia.
- Wybierz odpowiednie sfery: motoryka mała, duża, funkcje słuchowe, wzrokowe itp.
- Wybierz pasujące ćwiczenia do podanych sfer.
- Aby zapisać tematykę zajęć, wystarczy wpisać np. usprawnienia (podać sferę), następnie wpisać nazwę wykonywanego ćwiczenia.
Jest to tylko nasza propozycja. Wszystko zależy od Ciebie. My dajemy Ci narzędzia, a Ty Tworzysz program!
W środku:
Cele i Ćwiczenia:
- MOTORYKA MAŁA
- MOTORYKA DUŻA
- WSPOMAGANIE PORCESU SPOŁECZNO-EMOCJONALNEGO
- USPRAWNIANIE FUNKCJI WZROKOWEJ
- USPRAWNIANIE FUNKCJI SŁUCHOWEJ
- ROZWÓJ POZNAWCZY
Formularz:
- PROGRAM INDYWIDUALNYCH ZAJĘĆ REWALIDACYJNYCH NA ROK ../..
Zestaw ma 59 stron (e-book
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | emocje, grafomotoryka, Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny, IPET, Rewalidacja |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź