Polacy wobec nowej polityki zaborców po powstaniu styczniowym (1863-1864)
Czas trwania: 45 minut
Cele lekcji:
- Uczniowie zdobędą wiedzę na temat reakcji Polaków na politykę zaborców po powstaniu styczniowym oraz zrozumieją różne strategie działań i formy oporu.
- Uczniowie zrozumieją skutki powstania styczniowego dla Polaków.
- Uczniowie potrafią wskazać zmiany wprowadzone przez władze zaborcze w Polsce po powstaniu.
- Uczniowie będą w stanie opisać różnorodne reakcje Polaków na politykę zaborców (np. emigracja, działalność niepodległościowa, prace organiczne).
Metody pracy:
- Prezentacja, Ćwiczenia (8), Dyskusja. Scenariusz. Odpowiedzi.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Historia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | karta pracy, pomocedydaktyczne, prezentacja, scenariusz |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Jestem, słucham, czytam, rozmawiam_JĘZYK POLSKI JAKO OBCY A1 Lekcja
Prezentacja na godzinę wychowawczą – Myśl krytycznie – niebezpieczne zachowania w sieci
Współrzędne geograficzne KP 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź