Przedstawiam mój kwestionariusz dla ucznia lekcji historii
w celu poznania bliżej swoich podopiecznych.
Jest to po części zabawa, w której sprawdzamy czy interesują się historią – sprawdzamy czy chodzą do muzeów, czy wiedzą coś o swojej rodzinie.
Z drugiej dowiadujemy się czegoś o nich samych – czym się interesują, co sprawia im trudność, czy są przyjezdni.
Warto też powiedzieć coś klasie o sobie – może samemu/samej uzupełnić kwestionariusz.
Życzę wspaniałego roku.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Historia |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Godzina wychowawcza, karta pracy, zespół |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 15 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź