Przedstawiam mój kwestionariusz dla ucznia lekcji historii
w celu poznania bliżej swoich podopiecznych.
Jest to po części zabawa, w której sprawdzamy czy interesują się historią – sprawdzamy czy chodzą do muzeów, czy wiedzą coś o swojej rodzinie.
Z drugiej dowiadujemy się czegoś o nich samych – czym się interesują, co sprawia im trudność, czy są przyjezdni.
Warto też powiedzieć coś klasie o sobie – może samemu/samej uzupełnić kwestionariusz.
Życzę wspaniałego roku.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Historia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Godzina wychowawcza, karta pracy, zespół |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


A. Mickiewicz ŚWITEZIANKA – prezentacja + 2 wklejki – wklejka – egzamin – powtórzenie
Logiczne trio, czyli co łączy trzy słowa?
Fiszki- energia i metabolizm 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź