Przedstawiam opracowanie czasu Present Continuous od podstaw, czyli jak najprościej wyjaśnić go uczniom klasy 4, potem utrwalić w klasie 5 i rozszerzyć w klasie 6 o kolejne zastosowania.
Materiał zawiera:
-prezentację, która pokazuje budowę zdań, zasady dodawania końcówki -ing oraz 3 zastosowania tego czasu;
-2 krzyżówki, w których uczniowie poćwiczą dodawanie końcówki -ing w różnych czasownikach;
-zestaw ćwiczeń wielopoziomowych-od najprostszych, gdzie uczeń tylko dodaje czasownik „to be” w odpowiedniej formie, po trudniejsze, czyli budowanie zdań z rozsypanek wyrazowych, a kończąc na samodzielnym budowaniu zdań z podanych wyrazów. Nazewnictwo jest atrakcyjne dla dzieci, które lubią przechodzić kolejne „levele”. Ćwiczenia można dobrać pod daną grupę wiekową.
Zawiera klucz odpowiedzi.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Angielski gramatyka, poziom A1, prezentacja |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 20 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 90 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Wpisy do Dziennika: Uczeń słabosłyszący, z aparatem słuchowym, z niedosłuchem
Skala na planach i mapach. Stacje zadaniowe dla klas 6-8
Dopasuj do siebie – rok + wiek 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź