Projekt na fizykę – freediving

Materiał cyfrowy

Prezentacja, która została przygotowana na lekcję fizyki w klasie 3 liceum, dotyczy freedivingu. Jest to temat, który może stanowić przyjemną odskocznię dla uczniów, poszerzać ich horyzonty i nauczać czegoś nowego, jednocześnie stanowiąc dobry dodatek do zagadnień związanych z hydrostatyką.

W pliku znajdują się następujące elementy:

  1. Prezentacja – zawiera podsumowanie tematu freedivingu, prezentując jego istotę i związane z nim zjawiska fizyczne.
  2. Sprawozdanie – obejmuje przeprowadzony wywiad z Agnieszką Kalską, ekspertką w dziedzinie freedivingu. W wywiadzie poruszono wiele tematów, które nie zostały w pełni wyczerpane na prezentacji, dostarczając bardziej szczegółowych informacji i głębszego zrozumienia.
  3. Animacja – zatytułowana „Historia Agapiusa”, przedstawia działanie organizmu osoby nurkującej na bezdechu. Animacja wizualnie ilustruje procesy fizjologiczne i reakcje organizmu podczas nurkowania bez użycia aparatury oddechowej.
  4. Kronika spotkań – zawiera harmonogram projektu, wraz z czasem przeznaczonym na poszczególne zajęcia. Kronika zapewnia strukturyzację i organizację projektu, umożliwiając efektywną realizację zaplanowanych działań.

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Fizyka
Dokumenty .docx
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

dla_ucznia

Na moim profilu znajdziecie wiele przydatnych notatek, wniosków z eksperymentów i opracować z takich przedmiotów, jak: fizyka, matematyka i polski. Idealnie nadają się do nauki do matury, lub do przygotowania się do lekcji w szkole.

Napisz recenzję

Komentarzy

  1. Matmistrz says:

    Niesamowicie rozlegle omówiłaś dla_ucznia temat. Jestem pod wrażeniem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *