Projekt zachęca uczniów do pogłębiania wiedzy dzięki obserwacji przyrody. Uczeń wybiera dowolne drzewo, które np. mija w drodze do szkoły, lub widzi z okna. Wspólnie z nauczycielem ustalany jest termin obserwacji np. od września do listopada. Uczeń szczegółowo opisuje cechy wybranego drzewa, za pomocą opisów lub rysunków, następnie w tabeli umieszcza swoje spostrzeżenia dotyczące zmian jakie zachodzą w wyglądzie drzewa wraz z upływem czasu. (Co najmniej 4 obserwacje, tabelę można powielać lub dokładać czyste kartki).
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3 |
| Przedmiot | Przyroda |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Pory roku, rośliny |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Wielkanocne różnicowanie głosek „sz” i „s” z zającem Szymonem.
Klapaucjuszu! Wypuść mnie!
Dziesiątkowy system pozycyjny – wersja kolorystyczna „pustynia”
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź