Moi uczniowie uwielbiają sprawdziany ustne. Kluczowym elementem ich sukcesu jest solidna powtórka materiału, a opanowanie treści gwarantuje im pewność siebie.
Aby skutecznie przygotować uczniów do sprawdzianu ustnego, stosuję różnorodne metody.
Np. systematyczne tłumaczenie zdań oraz odpowiadanie na pytania stanowią stały punkt lekcji.
Na początku każdych zajęć, uczniowie losują karteczki ze zdaniami z magicznego słoiczka, a ja co lekcję dokładam kolejne zdania. Na końcu danego działu uczniowie znają je już wszystkie na pamięć.
Dodatkowo, przygotowuję fiszki z przerobionymi zdaniami na platformie Wordwall, obejmujące zarówno polsko-angielskie, jak i angielsko-polskie pary. To interaktywne narzędzie nie tylko ułatwia zapamiętywanie, ale również sprawia, że nauka staje się bardziej atrakcyjna i angażująca dla uczniów.
Sprawdziany ustne planuję co 3-4 działy, dostosowując się do tempa grupy oraz indywidualnych możliwości uczniów. Uczniowie losują podczas takiego sprawdzianu kartki ze zdaniami, które doskonale znają i pamiętają z lekcji i są bardzo zadowoleni z wyników swojej pracy.
Co zawiera materiał, który proponuję?
1. Prezentację pdf (Jak zapytasz/Jak powiesz?) do działów 0-4 (ponad 70 stron).
2. Listę zdań do wycięcia (do losowania i do pracy indywidualnej ucznia). –
3. Flashcards na platformie Wordwall (PL-EN, EN-PL).
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4 |
Przedmiot | Angielski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | poziom A1, prezentacja, wordwall |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 81 - 90 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź