Zadaniem dziecka jest wykonanie działań, a następnie uszeregowanie wyników w kolejności rosnącej (od najmniejszego do największego). Prawidłowe wykonanie zadania zaowocuje powstaniem obrazka.
Powodzenia!
P.S. W pliku umieszczone są dwie wersje zabawy – pierwsza do wycięcia przez nauczyciela/rodzica, a druga do samodzielnego wycięcia przez dziecko.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | Klasa 1 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Powtórzenie wiadomości – części mowy
Polska w XVIII w.: Wettinowie, rozbiory, oświecenie. NOTATKI
Matematyka o mnie – Poznajmy się – Math & Art Projekt: Hexaflexagon – DARMOWY
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź